Serwis i konserwacja kołowrotka "krok po kroku"
1.
Sprawdzenie działania wszystkich mechanizmów2.
Demontaż wszystkich części do ostatniej śrubki z użyciem profesjonalnych narzędzi.Real fotki przedstawiają rozłożony brudny kołowrotek Team Daiwa - X2506C
3.
Usunięcie z każdej części brudu i starego smaru przy pomocy chemii. Usunięcie starego kleju zapobiegającego odkręcaniu się śrub.Real fotki przedstawiają rozłożony czysty kołowrotek Team Daiwa - X2506C
4.
Sprawdzenie pod lampą bezcieniową i lupą stanu poszczególnych elementów5.
Sprawdzenie i oliwienie łożysk z użyciem profesjonalnych japońskich oliwek6.
Sprawdzenie i smarowanie przekładni, podzespołów i tarcz hamulca z użyciem właściwych profesjonalnych japońskich smarów7.
Wstępny montaż kołowrotka i sprawdzenie luzów technicznych8.
Ponowny demontaż i usunięcie luzów przy pomocy podkładek regulacyjnych (skręcanie i rozkręcanie kołowrotka w celu usunięcia luzów, może być konieczne nawet kilkukrotnie!)9.
Po usunięciu luzów następuje całkowity montaż końcowy wszystkich elementów i podzespołów przy wykorzystaniu wkrętaka dynamometrycznego. Na wszystkie śruby wymagające zabezpieczenia przeciw odkręcaniu nałożony zostaje specjalistyczny klej do gwintów zapobiegający odkręcaniu się śrub.10.
Sprawdzenie prawidłowego działania wszystkich elementów i mechanizmów.Tak to wygląda w kilku słowach.
Każdy Klient zlecający usługę serwisu i konserwacji kołowrotka otrzymuje:
- Pełną dokumentację zdjęciową (fotki w dużej rozdzielczości), również zużytych lub uszkodzonych elementów, które należałoby naprawić, lub wymienić na nowe.
- Opinię stanu technicznego kołowrotka uwzględniającą stan przekładni, podzespołów i łożysk